Search

Selasa, 17 Mei 2011

buka pasaran guna laman social berbayar..menguntung kan!!

Salam semua , di link banner di sebelah ini , adalah sebuah laman social bizoppers yang sedang di bangunkan untuk ahli member di laman web ini bertukar dan berkongsi bisness yang mereka sertai sambil menajana pendapatan nilai USD. Dalam beberapa bulan ini saya study teknik social berbayar kerana dapat melakukan pemasaran produk dan bisness yang saya jalankan ,



Kenapa di social ini dan kenapa bukan Facebook
Ya saya tahu soalan ini berlegar -legar di kepala anda . Memang orang akan cakap di facebook kan boleh melakukan pemasaran . MMM…. Saya juga guna facebook untuk melakukan pemasaran , Cuma Apa yang menarik di social berbayar ini.. saya huraikan di bawah :-
  • Jika saya guna facebook , memang luas market pasaran bisness saya , tetapi ramai yang bersocial sahaja tidak fikirkan bisness, Dalam social berbayar ini saya dapat nilai siapa yang rajin dan pandai bersocial sambil melakukan pemasaran produk.
  • Kedua mereka telah ada group rangkaian business ( jaringan perniagaan masing - masing ) , So tidak begitu sukar untuk saya mencari mereka , just email massage je :)
  • Yang paling menarik apa yang ada di facebook sedang di upgredkan di dalam laman social ini . Jadi kita dapat menggunakan platform ini untuk melakukan bisness beb :)
  • senang je……………………………….

  • Susah sangat ke … tukar social business , dari bual kosong anda mula menjana income. Hanya orang yang tak bijak mereka akan katakan tidak mahu.
    TIPS : Apabila saya register di laman social bizoppers perkara yang saya akan update untuk menjadikan ianya auto pilot adalah dengan mengupdate profile name menjadi pedagangIT Seemyprofile , Awas ini teknik saya sahaja yang guna .. tujuannya sambil mereka add saya mereka akan lihat yang saya telah menjadi kenalan mereka , dengan secara automatik mereka akan ke profile saya .. dan yang menarik mereka akan ke pautan affilite bisness saya secara automatik tanpa saya melakukan sebarang promosi …. MUDAHKAN…


    CaseStudy : Mereka yang join social business ini , akan mula melihat bagaimana saya melakukan leverage marketing affilite… :) Mereka akan guna software saya juga nanti … hihihih itu beza saya dengan anda … anda asyik promosi bisness dan akhirnya penat sendiri kerana tiada orang join…
    Saya pula setiap hari sedang leverage system yang boleh membantu saya melakukan marketing secara percuma dan ianya ada pembeli yang mempunyai minat untuk melakukan pembayaran !!!
    Kepada Ahli yang menjadi rakan berbayar di social berbayar ini , anda bakal di ajar beberapa teknik rahsia lagi sila update diri anda ketahap level marketing yang lebih tinggi …. biarkan orang lain sibuk dengan asyik promosi tapi tak dapat hasil… saya tunjukkan jalan macam mana minimum promosi anda boleh rasa happy dengan sale yang anda dapat!!!

    APA YANG ANDA TUNGGU LAGI??SILA DAFTAR DISINI.....!!!!


    klick disini sebelum terlambat!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan