Search

Selasa, 17 Mei 2011

ALERTPAY...ACCOUNT PENTING UNTUK BISNES ONLINE ANDA...

"AlertPay"

BUAT ACCOUNT ALERTPAY FREE
Get your FREE account with AlertPay


DAPAT DUIT DARI ALERTPAY??
Earn money with AlertPay



AlertPay merupakan suatu yang

 WAJIB dimiliki oleh setiap internet

 marketer, ia sama seperti paypal.

Di sini anda boleh mempelajari cara untuk mendapatkan akaun AlertPay anda PERCUMA dan bagaimana untuk anda menggunakan akaun AlertPay anda bagi menjalankan bisnes TWRPS anda termasuklah untuk menambah duit ('Deposit Fund'), memindahkan duit kepada akaun AlertPay lain (biasanya downline baru anda) dan juga memindahkan duit menggunakan kad kredit anda kepada akaun AlertPay lain.


1)
KLICK SINI UNTUK MENDAFTAR

2)) Klik link 'Sign Up' di bahagian atas kiri website tersebut



3) Pastikan negara adalah 'MALAYSIA' dan pilih jenis akaun 'PERSONAL PRO'. Kemudian tekan button 'NEXT'.


4)Masukkan semua maklumat diri anda yang dikehendaki. Sekiranya anda tiada No. Telefon rumah, sila masukkan no HP di ruangan tersebut dengan format 601######## dan biarkan ruangan Mobile No. dikosongkan. Seterusnya masukkan PIN TRANSAKSI untuk Alertpay anda (sila pastikan anda ingat no PIN ini kerana ianya diperlukan untuk SEMUA transaksi berkaitan wang anda. **Tips: Anda boleh menggunakan No PIN yang sama dengan kad ATM anda jika anda tidak mahu terlupa no PIN ini).


**Pastikan anda mencatit semua maklumat terutamanya email, password dan no PIN anda.. Anda PASTI tidak mahu akaun anda dipenuhi wang sehingga berpuluh ribu ringgit tetapi anda tidak boleh mengakses akaun AlertPay anda.**

5) Semak email dari ALERTPAY dan klik link di dalam email tersebut untuk pengesahan.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan